Max Payne 2 Tek Link Full İndir..

4 Haz

 

 

Uzun reklamların ve bekleyişin ardından, Max Payne kardeşimiz aramıza geri döndü. İlk sitesi ve o hatuna sarıldığını gösteren afişi çıktığından beri fena halde merak ediyordum bu oyunu. Sonunda geldi ve ben de direk olaya girdim. Oyuna başlamadan önce biraz forumlarda dolaşmıştım, oyun hakkında genel görüşler iyiydi. Tek sorun oyunun kısa sürmesiydi. Ben oyunun ortalarındayım. Sanmıyorum oyunun çok kısa olduğunu. Sinematikler ile birlikte, yeterli uzunlukta bir oyun gibi duruyor. Herneyse..

Oyun 2 CD ile geliyor. Giriş demosu sadece logolardan ibaret. Grafik ayarlarını yapmak için detaylarla uğraşmak yerine, alttaki otomatik ayarları kullanabilirsiniz. Orta düzey grafikler her makinede rahatça çalıştırıyor oyunu. Buna daha sonra değineceğiz.

Oyunun menüsü eski menü ile aynı. Bu menüde ilk dikkat çeken şey, ilk oyunda neler olup bitmiş onları kısaca anlatan bölüm. Son zamanlarda TV dizilerinde de başta özet gösterilir oldu. Bu oyun da bu modaya uymuş, aslında fena da olmamış. O kadar oyundan sonra, ilk MP’de neler olmuştu hatırlamıyordum. Karısı ve çocuğu öldürülmüştü, eleman da oyunun sonunda tutuklanmıştı diye hatırlıyorum. Zaten olan biten size çizgi roman şeklinde hatırlatılıyor. Diğer ayarları da yapıp direk oyuna giriyorsunuz.

Minimum Sistem Gereksinimleri;
Pentium III or Athlon 1.2 GHz
256 MB RAM
Windows 98/ME/2000/XP
DirectX 9.0
32 MB DirectX-compatible video card
1.5 GB free space on your hard disk 

[spoiler]OYUNU İNDİRMEK İÇİN TIKLA BURAYA…[/spoiler]

Etiketler:Max Payne 2,Max Payne 2 tek link indir,Max Payne 2 full torrent indir, Max Payne 2 tek part indir,Max Payne 2,Max Payne 2 full download,Max Payne 2 full indir,Max Payne 2 indir,Max Payne 2 tam indir,Max Payne 2 gezginler indir,Max Payne 2 

Bir Cevap Yazın

